سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
این خانم همه کار میکند تا جذاب باشد اما ...
 
 
این خانم همه کار میکند تا جذاب باشد اما ...
|

 

   جاز ایسون در آتلانتا زندگی می کند و ۴۸ سال سن دارد. او از زمانی که ۲۶سال سن داشته است،  ناخن هایش را کوتاه نکرده و امیدوار است بتواند نام خود را در کتاب گینس ثبت نماید.


به گزارش 
ایران ناز وی میگوید مجبور است به طور مرتب به سالن زیبایی رفته و برای یک جلسه ۵ ساعته مبلغ ۵۰۰ دلار پرداخت نماید. جاز همچنین از وجود توانایی و استعداد خاص در وجودش صحبت می کند که توانسته ناخن هایش را به مدت ۲۲سال بدون اینکه بشکنند، بلند کند.
 

 

او می گوید خیلی از زنها وقتی من را میبینند، رفتار خوبی با من ندارند و من مطمئن هستم که به خاطر حسادت اینگونه رفتار می کنند!

 

همسر او، آنتونیو می گوید جاز ناخن هایش را بیشتر از من دوست دارد! چرا که زمان زیادی را با آنها می گذراند. او برای تمام کارهایش نیاز به کمک دارد،  مثلا شستن دستهایش ۱۰ دقیقه طول می کشد!
 
 
 

 


UPin.ir Babylon 7.0.3R32 آموزش تعمیرات موبایل شارژر خورشیدی موبایل (سولار شارژر solar charger) Microsoft Office 2010 آموزش کامل مراقبت از دهان و دندان مناسب برای همه سنین آموزش تعمیرات کامپیوتربه زبان فارسی+هدیه خرید لاک ناخن ترک بازی Pro Evolution Soccer 2013 گن لاغری اسلیم لیفت مردانه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده : eli
تاریخ : یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:,
زمان : 20:54